Forum Rasmi #Selangor Webchat
Peringatan
Forum ini diklasifikasikan sebagai 18 sx+sg+pl :

( Seram + Ganas + Politik + Lucah) .

Dengan ini anda bersetuju dengan setiap peraturan yang telah ditetapkan oleh pihak pengurusan forum ini . Pihak pengurusan forum tidak akan dipersalahkan sekiranya berlaku sebarang kejadian yang tidak diingini.
Top posters
Moderator2 (837)
 
Greenday (397)
 
kalai (278)
 
arul (235)
 
AbG (224)
 
Eleena (206)
 
luna (173)
 
FairChild (150)
 
zairul (126)
 
sahak (98)
 

Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 59 on Fri Jan 14, 2011 11:33 am
Statistics
We have 425 registered users
The newest registered user is sherryleow

Our users have posted a total of 4525 messages in 414 subjects

Sambung Cerita.

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Sambung Cerita.

Post  zairul on Mon Jul 27, 2009 1:13 pm

First topic message reminder :

marilah sambung okey.

Pada suatu mlm, mrsakai terjage dr tido kerana.....
avatar
zairul
Ahli Rajin
Ahli Rajin

Posts : 126
Join date : 2009-07-27
Age : 32
Location : Chocolate City

http://www.myspace.com/greench

Back to top Go down


Re: Sambung Cerita.

Post  zairul on Tue Jul 28, 2009 11:11 am

cikwan dgn sukacitanya menerima lamaran mrsakai kerana cikwan tak sanggup lg didera oleh perot peroz yg sgt biadap , cikwan pon belari2 anak ke arah mrsakai dan hujan pon turun dgn lebatnya , kilat menyambar2 , bunga2 sakura berguguran , bra dan panties berterbangan .....




lalu berciciran lah air2 tatkala mereka berlari berdakapan dan..........
avatar
zairul
Ahli Rajin
Ahli Rajin

Posts : 126
Join date : 2009-07-27
Age : 32
Location : Chocolate City

http://www.myspace.com/greench

Back to top Go down

Re: Sambung Cerita.

Post  mrsakai on Fri Jul 31, 2009 8:43 pm

dengan rela hari memilih feroz dari cik wan.. pastu bunuh diri sebab kat forum ni ade org org sengal cam korg memainkan name aku silake seseko .saitan nirojim skian terima kasih... lalu mrsakai awaykan diri .. i lov u feruz sob.. sedih sedih S.A.I.T.A.N seseko!
avatar
mrsakai
Ahli Rajin Sekejap
Ahli Rajin Sekejap

Posts : 96
Join date : 2009-07-25
Age : 34
Location : Kulim Penang Darul Aman Mutiara

http://www.sakaibogel-cjb.net

Back to top Go down

Re: Sambung Cerita.

Post  zairul on Fri Jul 31, 2009 8:48 pm

dengan rela hari memilih feroz dari cik wan.. pastu bunuh diri sebab kat forum ni ade org org sengal cam korg memainkan name aku silake seseko .saitan nirojim skian terima kasih... lalu mrsakai awaykan diri .. i lov u feruz sob.. sedih sedih S.A.I.T.A.N seseko



dan lalu abg rebo berkate2, ya Allah sakai. sume tpt kaw nak typo lalu di tepon lah surat kabar METRO...toot toot.....
avatar
zairul
Ahli Rajin
Ahli Rajin

Posts : 126
Join date : 2009-07-27
Age : 32
Location : Chocolate City

http://www.myspace.com/greench

Back to top Go down

Re: Sambung Cerita.

Post  AbG on Thu Aug 06, 2009 3:38 am

kemudian mrsakai pon membuka notepad dan belajar menulis didalam itu sebelum dier btol2 yakin dier sudah mahir menaip.. dengan rela hatinyer dier..
avatar
AbG
V.I.P #Selangor
V.I.P  #Selangor

Posts : 224
Join date : 2009-07-26
Location : in my own mind..

http://www.ter.com.my

Back to top Go down

Re: Sambung Cerita.

Post  arul on Thu Aug 06, 2009 3:45 am

aku sambung
ngan rela hati nye dan dengan bangga nye dia menaip tanpa typo lagi setelah di mempelajari teknik menaip. lalu virus pig dia ilang begitu saja.. lalu.....
avatar
arul
Global Moderator
Global  Moderator

Posts : 235
Join date : 2009-07-25
Age : 34
Location : Muar, Johor Darul Takzim

http://www.carisendiri.com

Back to top Go down

Re: Sambung Cerita.

Post  luna on Thu Aug 06, 2009 4:27 am

mrsakai ingin cuba menaip lagi di #selangor. tapi malangnya die tertype nick Fairchild sebagai Faizchild or known as anak kepada faiz.Dengan serta merta Fairchild pon mengamuk lalu....

sambung..

_________________
luna luni bintang tiga is wishing for a better day
avatar
luna
Female Moderator
Female Moderator

Posts : 173
Join date : 2009-07-25
Age : 38
Location : Damansara

Back to top Go down

Re: Sambung Cerita.

Post  arul on Sat Aug 08, 2009 2:14 pm

lalu...

bila fairchild dah mengamuk... terjadi la satu al kisah yg takkan ada kesudahan nye...

Mari lah kite doa kan roh mrsakai diabadikan dengan aman

lalu.. luna luni bintang rasaksa pon muncul.. tersebut la plak al kisah lain

lalu ? ...
next
avatar
arul
Global Moderator
Global  Moderator

Posts : 235
Join date : 2009-07-25
Age : 34
Location : Muar, Johor Darul Takzim

http://www.carisendiri.com

Back to top Go down

Re: Sambung Cerita.

Post  anis on Mon Aug 10, 2009 6:16 pm

lalu #selangor dibubarkan ..

_________________
®️¨°º©️¤°*Heavenly Creature*°¤©️º°¨®️
avatar
anis
Female Moderator
Female Moderator

Posts : 70
Join date : 2009-07-25
Age : 41
Location : KK, Sabah

Back to top Go down

Re: Sambung Cerita.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum