Forum Rasmi #Selangor Webchat
Peringatan
Forum ini diklasifikasikan sebagai 18 sx+sg+pl :

( Seram + Ganas + Politik + Lucah) .

Dengan ini anda bersetuju dengan setiap peraturan yang telah ditetapkan oleh pihak pengurusan forum ini . Pihak pengurusan forum tidak akan dipersalahkan sekiranya berlaku sebarang kejadian yang tidak diingini.
Top posters
Moderator2 (837)
 
Greenday (397)
 
kalai (278)
 
arul (235)
 
AbG (224)
 
Eleena (206)
 
luna (173)
 
FairChild (150)
 
zairul (126)
 
sahak (98)
 

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 59 on Fri Jan 14, 2011 11:33 am
Statistics
We have 425 registered users
The newest registered user is sherryleow

Our users have posted a total of 4525 messages in 414 subjects

Lawak kot..

View previous topic View next topic Go down

Lawak kot..

Post  Aan on Mon Jul 27, 2009 7:49 am

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah... dan
kebanyakannye sama..terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan
yang betul. Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak
le boring sangat lebih² lg kalu yg kejenye mmg jawab tepon).
.
.
. 1. Soalan: haloo, may i speak to bedah please?
. Jawapan: maap.sini bukan balai polis.
.
. 2. Soalan: haloo, siapa disana?
. Jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..
.
. 3. Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
. Jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.
.
. 4. Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
. Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.
.
. 5. Soalan: haloo, mak ade rumah?
. Jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.
.
. 7. Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
. Jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... time kacih.
.
. 8. Soalan: haloo, tolong panggilkan samad. saya nak bercakap dengannye.
. Jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap
.
. 9. Soalan: halloo... ...
. Jawapan: haloo. pusat sakit mental disini. anda ingin mendaftar?
.
. 10. Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya...
. Jawapan: maap. ini bukan kaunter pertanyaan.
.
. 11. Soalan: haloo, betul ke ini nombor 3234412?
. Jawapan: sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.
.
. 12. Soalan: assalammualaikum...
. Jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib
. jawa
avatar
Aan
Ahli Manja
Ahli Manja

Posts : 37
Join date : 2009-07-25
Age : 27
Location : Mane² Je La!

Back to top Go down

Urine ?

Post  Aan on Mon Jul 27, 2009 7:51 am

Urine test

Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang menunggu sebuah klinik,
Lias terpandang Amin sedang menangis teresak-esak. Dia segera mendekati
Amin.
Lias : Kenapa menangis?
Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Lias : Awak takut ke?
Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah dijalankan, mereka telah
terpotong jari saya.
(Mendengarkan penjelasan Amin, Lian menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?
Lias : Saya datang untuk ujian air kencing…
avatar
Aan
Ahli Manja
Ahli Manja

Posts : 37
Join date : 2009-07-25
Age : 27
Location : Mane² Je La!

Back to top Go down

Re: Lawak kot..

Post  FairChild on Mon Jul 27, 2009 12:21 pm

lol! lol! lol! lol! lol! lawak ler apa tak lawak nyer lol! lol! lol! mereka yang mental disoder atau takder perikemanusiaan jer tak ketawa baca nih

_________________

Forum Avatars
avatar
FairChild
Webmaster
Webmaster

Posts : 150
Join date : 2009-07-22
Age : 39
Location : Bandar Baru Bangi

http://www.amuckteam.com

Back to top Go down

Boleh Dikata kan lawak jugak la

Post  arul on Thu Jul 30, 2009 2:49 pm

mesti dah takde nick la nak war tu yer... haha
tu yg mengisi kekosongan ek
avatar
arul
Global Moderator
Global  Moderator

Posts : 235
Join date : 2009-07-25
Age : 34
Location : Muar, Johor Darul Takzim

http://www.carisendiri.com

Back to top Go down

Re: Lawak kot..

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum