Forum Rasmi #Selangor Webchat
Peringatan
Forum ini diklasifikasikan sebagai 18 sx+sg+pl :

( Seram + Ganas + Politik + Lucah) .

Dengan ini anda bersetuju dengan setiap peraturan yang telah ditetapkan oleh pihak pengurusan forum ini . Pihak pengurusan forum tidak akan dipersalahkan sekiranya berlaku sebarang kejadian yang tidak diingini.
Top posters
Moderator2 (837)
 
Greenday (397)
 
kalai (278)
 
arul (235)
 
AbG (224)
 
Eleena (206)
 
luna (173)
 
FairChild (150)
 
zairul (126)
 
sahak (98)
 

Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 59 on Fri Jan 14, 2011 11:33 am
Statistics
We have 425 registered users
The newest registered user is sherryleow

Our users have posted a total of 4525 messages in 414 subjects

2012 - Filem Terbaru. Tolong Lah Beri Penjelasan

View previous topic View next topic Go down

2012 - Filem Terbaru. Tolong Lah Beri Penjelasan

Post  arul on Sat Jul 25, 2009 3:47 pm

Cita Yang Akan Ditayangkan Nanti (2012).
Patut Ke Ditayangkan ?
Confius Skit Aku Ngan Filem Tu
avatar
arul
Global Moderator
Global  Moderator

Posts : 235
Join date : 2009-07-25
Age : 34
Location : Muar, Johor Darul Takzim

http://www.carisendiri.com

Back to top Go down

Re: 2012 - Filem Terbaru. Tolong Lah Beri Penjelasan

Post  mrsakai on Sat Jul 25, 2009 4:58 pm

filem ape yg dorg nak tayangkan??? 'aku seorang op di cenel slangor ke?
avatar
mrsakai
Ahli Rajin Sekejap
Ahli Rajin Sekejap

Posts : 96
Join date : 2009-07-25
Age : 34
Location : Kulim Penang Darul Aman Mutiara

http://www.sakaibogel-cjb.net

Back to top Go down

Re: 2012 - Filem Terbaru. Tolong Lah Beri Penjelasan

Post  revolution_war on Sat Jul 25, 2009 8:06 pm

patot
sekurang2 nye wujud ke insapan

revolution_war
Ahli Rajin Sekejap
Ahli Rajin Sekejap

Posts : 85
Join date : 2009-07-25
Location : sepang

Back to top Go down

ya

Post  arul on Sat Jul 25, 2009 10:29 pm

betul jugak.. tp takt dorang edit2.
menambah untuk menyesatkan permikiran org islam
avatar
arul
Global Moderator
Global  Moderator

Posts : 235
Join date : 2009-07-25
Age : 34
Location : Muar, Johor Darul Takzim

http://www.carisendiri.com

Back to top Go down

Re: 2012 - Filem Terbaru. Tolong Lah Beri Penjelasan

Post  Greenday on Sun Jul 26, 2009 3:59 am

kalau nak wujudkan keinsafan, nua bleh jek .
avatar
Greenday
Global Moderator
Global  Moderator

Posts : 397
Join date : 2009-07-25
Location : Bukit Saujana, Johor

http://www.myspace.com/feruz

Back to top Go down

ye

Post  arul on Sun Jul 26, 2009 9:18 am

betul tu...
avatar
arul
Global Moderator
Global  Moderator

Posts : 235
Join date : 2009-07-25
Age : 34
Location : Muar, Johor Darul Takzim

http://www.carisendiri.com

Back to top Go down

Re: 2012 - Filem Terbaru. Tolong Lah Beri Penjelasan

Post  is on Mon Jul 27, 2009 8:28 am

korang dah salah paham dah nie..
sebenarnya filem 2012 ni dibuat berdasarkan pada tahun 2012 dimana pada tahun 2012 bakal berlaku sesuatu yang kita sendiri tak tahu ape yang berlaku pada tahun tu mgkn Greenday dah dapat anak , mgkn janggut boi dah dye hijau , mgkn achap dah jadi guru besar kat skolah kebangsaan tamil kajang , so dipendekkan cite , filem 2012 ni adalah filem di mana pada tahun 2012 bakal berlaku sesuatu yang kita sendiri tak tahu ape yang berlaku pada tahun tu mgkn Greenday dah dapat anak , mgkn janggut boi dah dye hijau , mgkn achap dah jadi guru besar kat skolah kebangsaan tamil kajang , so dipendekkan cite , filem 2012 ni adalah filem di manapada tahun 2012 bakal berlaku sesuatu yang kita sendiri tak tahu ape yang berlaku pada tahun tu mgkn Greenday dah dapat anak , mgkn janggut boi dah dye hijau , mgkn achap dah jadi guru besar kat skolah kebangsaan tamil kajang , so
dipendekkan cite , filem 2012 ni adalah filem di manapada tahun 2012 bakal berlaku sesuatu yang kita sendiri tak tahu ape yang berlaku pada tahun tu
mgkn Greenday dah dapat anak , mgkn janggut boi dah dye hijau , mgkn
achap dah jadi guru besar kat skolah kebangsaan tamil kajang , so
dipendekkan cite , filem 2012 ni adalah filem di manapada tahun 2012 bakal berlaku sesuatu yang kita sendiri tak tahu ape yang berlaku pada tahun tu
mgkn Greenday dah dapat anak , mgkn janggut boi dah dye hijau , mgkn
achap dah jadi guru besar kat skolah kebangsaan tamil kajang , so
dipendekkan cite , filem 2012 ni adalah filem di mana sajaa , wasiniii....

is
Ahli Manja
Ahli Manja

Posts : 45
Join date : 2009-07-25
Location : heheheeh

http://hehehehe.com

Back to top Go down

Re: 2012 - Filem Terbaru. Tolong Lah Beri Penjelasan

Post  Greenday on Mon Jul 27, 2009 8:36 am

ape ke pig is ni.. men paste2 .. jgn sampai aku culik awek kau is .. wakakak
avatar
Greenday
Global Moderator
Global  Moderator

Posts : 397
Join date : 2009-07-25
Location : Bukit Saujana, Johor

http://www.myspace.com/feruz

Back to top Go down

Re: 2012 - Filem Terbaru. Tolong Lah Beri Penjelasan

Post  anis on Mon Jul 27, 2009 3:31 pm

is : short circuit eh ?
mcm cd sangkut
ulang ulang dan ulang
avatar
anis
Female Moderator
Female Moderator

Posts : 70
Join date : 2009-07-25
Age : 41
Location : KK, Sabah

Back to top Go down

Re: 2012 - Filem Terbaru. Tolong Lah Beri Penjelasan

Post  is on Mon Jul 27, 2009 5:23 pm

cd cetak rompak biasalah...

is
Ahli Manja
Ahli Manja

Posts : 45
Join date : 2009-07-25
Location : heheheeh

http://hehehehe.com

Back to top Go down

For Sale Greenday

Post  arul on Thu Jul 30, 2009 2:59 pm

apa yg cuba kaw nyata kan is. kekadang aku sedih. tp kaw pon dah ckp cd rosak. nak buat cam ne.. beli la cd kump Greenday ( Beli Cetak Rompak Ok. No Original )
avatar
arul
Global Moderator
Global  Moderator

Posts : 235
Join date : 2009-07-25
Age : 34
Location : Muar, Johor Darul Takzim

http://www.carisendiri.com

Back to top Go down

Re: 2012 - Filem Terbaru. Tolong Lah Beri Penjelasan

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum